REGULAMIN ORGANIZACYJNY
ZESPOŁU BOISK OGÓLNODOSTĘPNYCH
„MOJE BOISKO - ORLIK 2012” przy Publicznej Szkole Podstawowej w Żukowie, Gm. Przelewice
ZESPOŁU BOISK OGÓLNODOSTĘPNYCH
„MOJE BOISKO - ORLIK 2012” przy Publicznej Szkole Podstawowej w Żukowie, Gm. Przelewice
1. Zespół boisk jest własnością Gminy Przelewice, zarządzaną przez Publiczną Szkołę Podstawową w Żukowie, Gm. Przelewice.
2. Obiekt jest ogólnodostępny, czynny w okresach:
a) od 1 kwietnia do 30 października każdego roku
• planowane zajęcia szkolne dla uczniów w okresie roku szkolnego w godz. 8.00 – 14.00,
• dla wszystkich chętnych poniedziałek – piątek godz. 16.00 – 21.00,
sobota godz. 10.00 - 21.00
b) od 1 listopada do 31 marca każdego roku
• planowane zajęcia szkolne dla uczniów w okresie roku szkolnego w godz. 8.00 – 14.00,c) dopuszcza się inny czas pracy boisk w uzgodnieniu z zarządzającym.
• dla wszystkich chętnych poniedziałek – piątek godz. 16.00 – 18.00,
sobota godz. 10.00 - 18.00
3. Nie wprowadza się odpłatności za korzystanie z obiektu poza przypadkiem wyrównania wyrządzonych szkód.
4. Z boisk mogą korzystać: szkoły, kluby sportowe, stowarzyszenia sportowe, grupy młodzieży pod opieką osoby dorosłej, inne osoby dorosłe pod kierownictwem osoby odpowiedzialnej za grupę, po uzyskaniu zgody osoby zarządzającej obiektem.
5. Korzystający z obiektu zobowiązani są do używania strojów sportowych oraz odpowiedniego obuwia sportowego.
6. Nad prawidłowym korzystaniem z płyt boisk, urządzeń sportowych oraz zaplecza socjalno-sanitarnego czuwa trener środowiskowy lub nauczyciel wf Publicznej Szkoły Podstawowej w Żukowie zatrudniony przez Zarządzającego.
7. Z boisk należy korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem w sposób nie zagrażający innym użytkownikom.
8. Osoby korzystające z boisk:
a) są zobowiązane do zachowania czystości i porządku;
b) ponoszą odpowiedzialność finansową za powstałe szkody umyślne.
9. Na terenie zespołu boisk zabrania się:
a) przebywania na terenie osobom poniżej 15 roku życia po zmroku z
wyjątkiem zorganizowanych grup sportowych,
b) palenia tytoniu, spożywania alkoholu, odurzania się, zaśmiecania płyt boisk
szczególnie gumą do żucia;
c) poruszania się na skuterach, rowerach, rolkach i wrotkach;
d) przebywania na obiektach osób nietrzeźwych i pod wpływem środków
odurzających;
e) wieszania się na bramkach oraz wchodzenia na ogrodzenia;
f) wprowadzania zwierząt;
g) zakłócania przebiegu zajęć korzystającym z boisk.
10. W przypadku naruszenia punktu 5 i 9 niniejszego regulaminu, trener może nakazać; zmianę obuwia sportowego i stroju, zwrócić uwagę na niewłaściwe, niezgodne z regulaminem zachowanie, nakazać opuszczenie terenu boiska i szkoły.
11. Zarządca boisk nie ponosi odpowiedzialności za wypadki powstałe w trakcie korzystania z obiektu przez grupy pozaszkolne
12. Zarządca boisk nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie boisk .
13. Trener środowiskowy może kontrolować wszystkie zajęcia, a w razie naruszenia niniejszego regulaminu może zakazać dalszego korzystania z boisk.
14. Szczegółowe zasady korzystania z boisk ze względu na typ nawierzchni określają regulaminy ich użytkowania.
15. Zarządzający boiskami zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć w celu przeprowadzenia:
a) imprez sportowo-rekreacyjnych,
b) rozgrywek międzyszkolnych;
c) prac konserwacyjnych;
d) niesprzyjających warunków atmosferycznych zagrażającym użytkowania
oraz nawierzchniom boisk.
16. Książkę rezerwacji boisk w godzinach popołudniowych oraz w dni wolne od pracy prowadzi trener środowiskowy.
17. Przystąpienie do zajęć na niniejszych obiektach sportowych jest jednoznaczne z akceptacją zasad regulaminu.
18. Regulamin boiska z nawierzchnią z poliuretanu stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
19. Regulamin boiska z nawierzchnią ze sztucznej trawy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu.
>>Załącznik 1
>>Załącznik 2